Asiakaspalvelu

Toimitusaika sekä tilausten hallinta koronaviruksen aikaan

kellot.fi toimii normaalisti ja postitamme tilauksia päivittäin.

Mitä tulee tilausten käsittelyyn, me seuraamme viranomaisten suosituksia ja työntekijät työskentelevät väljemmissä oloissa varastollamme. Myös käsidesiä ja hanskoja on saatavilla työntekijöille.

Päivittäiset toiminnot eivät ole häiriintyneet ja koska kaikki mitä myymme on varastossa, pystymme edelleen postittamaan päivittäin. Osa työntekijöistä työskentee kotoa käsin, mutta se ei juuri vaikuta palveluumme.


Kaikki kuljetusyhtiöt yrittävät toimittaa normaalisti, mutta valitettavasti viivästyksiä saattaa tulla erityistilanteen vuoksi.


Jos sinulla on kysyttävää, voit kirjoittaa kysymyksesi tänne.


Pitäkää huolta toisistanne, olkaa huomaavaisia ja seuratkaa viranomaisten tiedotteita, jotta yhdessä pystymme pysäyttämään leviämisen.

    Ohesta löydät kolme yleisintä meille esitettyä kysymystä ja niihin vastaukset. Nähdäksesi vastaukset, klikkaa hiirellä kysymyksen päälle.
    Mikäli et heti löydä vastausta kysymykseesi, luethan sivua hiukan pdiemmälle.


  1. Ostin juuri kellon mutta nyt saatavuustiedot näyttävät "Loppunut tai Loppuunmyyty"?

    Tehtyäsi tilauksen, järjestelmämme automaattisesti poistaa yhden tuotteen tilattavissa olevien listalta varaten tämän tuotteen sinulle. Mikäli varastotilanne tällöin sinun tilauksesi jälkeen tippuu 1 tuotteesta 0 tuotteeseen, näkyy tämä tuotesivulla Loppuunmyytynä. Ei kuitenkaan syytä huoleen, sillä tämä estää vain tulevien tilauksen synnyn tälle tuotteelle ja sinun tilauksesi lähetetään hetimmiten (tilaukset jotka on tehty ennen klo 15.00 lähetetään yleensä samana päivänä). Tilauksesi toimitetaan sinulle tulevina päivinä (yleensä jo seuraavana päivänä) PostNord-palvelun kautta MyPack -noutopisteeseen.

  2. Miten voin säätää rannekkeeni pituutta?

    Meiltä löytyy valikoimasta ilmainen rannekkeen lyhennykseen tarkoitettu työkalu:
    Bracelet adjustment - How to remove links from your watch strap - Watchia.com

    Kun lisäät ostoskoriin tuotteen jota voidaan tämän työkalun avulla lyhentää, vaihtuu tämän tuotteen hinnkasi automaattisesti 0.
    ://www.Kellot.fi/en/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches.html

  3. Olin tyytymätön tuotteeseen ja tahdon palauttaa sen - kuinka toimin?

    Sinun tulee toimia Käyttöehtojemme mukaan. Haluamme korostaa kuitenkin, että kaikki palautukset tulee lähettää seurantakoodin kera (mieluiten käyttäen omaa palautustarraamme). Palautuksen ilman seurantakoodia teet omalla vastuullasi. Palautuksen mahdollistamiseksi tulee täyttää Palautuslomake.


Jos kysymyksiä herää, tutustuthan näihin:


  • Huomio!
    Mikäli reklamaatio on aiheeton, veloitetaan 35€ kuljetus- ja käsittelymaksu. Aiheettomassa reklamaatiossa ongelmat tai virheet ovat itse aiheutettuja, tai ne johtuvat normaalista käytöstä. Näissä tapauksessa reklamaatio ei ole aiheellinen. Tarkemmat kuvaukset eri brändien takuuehdoista löydät täältä.

* Vaaditut tiedot

  Loading...