Kellot.fi:n sopimusehdot

Ladataan...

 

 

Maksutavat

Kellot.fi:ssä käyvät maksutapoina maksukortti, verkkopankki ja Klarna-lasku.

Maksukortilla maksaminen:
Kellot.fi käyttää maksujen välittämisessä Klarna Oy:n tarjoamaa Klarna Checkout -maksujärjestelmää. Tämän palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Sivustollamme käyvät maksuvälineinä seuraavat kortit:
- MasterCard
- American Express
- Visa
- Visa Electron (mikäli korttisi ominaisuudet sallivat verkko-ostamisen, ota tarvittaessa yhteyttä pankkiisi asian selvittämiseksi)

Emme veloita lisäkuluja kortin käyttämisestä.

Verkkopankissa maksaminen:
Verkkopankissa maksaminen on helppoa, nopeaa ja turvallista.

Kellot.fi verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla verkkopankeilla:
- alandsbanken
- Aktia
- Danskebank
- Handelsbanken
- LähiTapiola
- Nordea
- Oma SP
- Osuuspankki (OP)
- POP Pankki
- S-Pankki
- Säätöpankki

Emme veloita lisäkuluja, kun maksat verkkopankin kautta.

Klarna Lasku/Osamaksu
Tarjoamme mahdollisuuden laskulla tai osamaksulla maksamiseen yhteistyössä Klarna Oy -laskupalvelun kanssa.

Kun valitset maksutavaksi Klarnan, saat tilatut tuotteet kotiisi ennen niiden maksamista. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Lasku erääntyy 14 päivän kuluttua. Voit myös liittää laskut osaksi Klarna Tiliäsi. Klarna Tilin ja Klarna kampanjan laskut lähetetään kirjeitse kotiosoitteeseesi.

Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, voit tehdä tilauksia ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun on oltava vähintään 20-vuotias tilauksen teon hetkellä. Laskun saadessasi voit valita 24 tai 36 kuukauden osamaksun maksamalla laskussa näkyvän vähimmäissumman kerran kuussa. Osamaksun korko on 19,9 prosenttia vuodessa.

Tarkastamme luottotiedot tilauksen teon yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitamme muistutusmaksun ja viivästyskorkoa.

Lue lisää Klarna lasku- ja osamaksusta seuraavista linkeistä:
Klarnan yleiset luottosopimusehdot
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Takaisinmaksu:
Mikäli olet maksanut liikaa Klarnalle, esimerkiksi palautettuasi jo maksamasi tuotteen, saat Klarnalta sähköpostin takaisinmaksusta. Jotta saat summan maksettua takaisin, voit lähettää tili- ja yhteystietosi sähköpostiosoitteeseen Lähetä sähköpostia tai soittaa numeroon 09-425 99 771. Lue lisää verkkosivuiltamme: www.klarna.fi.

 

Turvallinen maksaminen

Kellot.fi suojaa aina maksun yhteydessä maksukorttisi tiedot väärinkäytöksiä vastaan. Käytämme SSL-salausta maksusivullamme. Tämä tarkoittaa, että korttisi tiedot lähetetään salattuina suojatun yhteyden kautta. SSL-salaus on turvallisin tähän mennessä kehitetty tiedon salaukseen tarkoitettu protokolla ja sitä käyttävät kaikki suuret maksupalvelujen tarjoajat.

Suojatun yhteyden käytön voi helposti tarkistaa, sillä tällöin selaimen osoitekenttään ilmestyy lukitun lukon kuva ja osoitteen http-tunnus muuttuu https:ksi. S-kirjain viittaa englanninkieliseen sanaan "secure", joka tarkoittaa suomeksi turvallista. Lukittu lukko ja s-kirjain http-tunnuksen perässä näkyvät vain sillä sivulla, johon kortin tiedot kirjoitetaan. Verkkokaupassa on lain mukaan aina käytettävä suojattua yhteyttä. Muistathan aina tarkistaa, että nämä kaksi tunnusta ovat näkyvillä, kun teet ostoksia verkossa.

Hyödynnämme Klarnan maksuratkaisua joka on VISA / Mastercard PCI-sertifioitu, mikä tarkoittaa että 200 turvallisuuskohtaa on täytettävä. Klarnan maksuratkaisu joka toimii samalla tavalla kuin korttiterminaali - liitettynä nettisivuun virtuaalisena maksuterminaalina.

 

Toimitustavat

Käytämme PostNordin logistiikkapalveluja tilauksien lähettämiseen. Alle 100€ tilauksissa perimme aina toimitusmaksun, yli 100€ tilauksissa peruslähetys (5-10 arkipäivää) on ilmainen. Muiden toimitustapojen hinnat tilauksellesi löydät ostoskoristasi.

Tilaukset jotka on tehty ennen klo 15.00 lähetetään yleensä samana päivänä. Juhlapyhinä ja loma-aikoina toimitusajat ovat kuitenkin hiukan pidempiä. Ilmoitamme aina nettikaupan etusivulla, jos toimitusajat ovat normaalia pidemmät. Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan niiden tietojen yhteydessä.

Jos tilaat samalla kertaa sekä varasto- että tilaustuotteita, pidätämme oikeuden lähettää tilauksen vasta sitten, kun kaikki tuotteet ovat meillä varastossa. Tilaustuotteet saapuvat varastollemme tavallisesti 5–10 arkipäivän kuluessa.

Noutamatta jääneet tilaukset palautuvat tuotevarastollemme ja niistä peritään aina vähintään 20-25 euron maksu riippumatta siitä, haluaako asiakas, että tuote lähetetään uudelleen.

 

Palautus

Kaikilla tuotteillamme on 365 päivän palautusoikeus ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa, kuin se oli tilauksen saapuessa asiakkaalle ja näin ollen myyntikuntoinen. Tämä koskee tuotteen lisäksi tuotteen mukana mahdollisesti tulleita muita materiaaleja, esimerkiksi käyttöohjeita ja alkuperäistä pakkausta. Jos nämä ehdot eivät täyty, tuotteen palautusoikeus mitätöityy ja voimme veloittaa tästä erikseen jokaisella kertaa erikseen päätettävän summan.

Jos haluat perua ostoksen se on tehtävä 365 päivän kuluessa siitä päivästä kun vastaanotit tuotteen. Jos haluat palauttaa tuotteen, pyydämme sinua luomaan palautuksen tällä sivulla: //www.kellot.fi/contact/. Lähetämme tämän jälkeen sinulle tarvittavat ohjeet palautuksen luomisesta sähköpostitse. 

Jos tuotetta on käsitelty muulla tavalla kuin yllä mainittu, arvioimme sen käsittellyksi joka tarkoittaa oston perumisen yhteydessä, että saat takaisin vain osan maksusta riippumatta tuotteen arvosta. Mikäli kelloa on käytetty, voimme veloittaa tästä erilliset tarpeelliset kulut (esimerkiksi kellon palauttaminen tehdasasetuksiin sekä uuden rannekkeen hinta). Vaihto-oikeuteen pätee samat ehdot tuotteiden kunnosta kuin palautukseen. 

Jos et hae tuotetta viikon sisällä tuotteen saapumisesta toimipisteeseen, paketti lähetetään takaisin meille. Huomioithan, että voimme veloittaa tästä jopa 20-25 euroa. Tämä koskee myös tilanteita, joissa väärä osoite on ilmoitettu meillä, jolloin paketti on lähetetty takaisin meille Tanskaan.

Jos käytät palautusoikeuttasi, palautamme kaikki maksut paitsi paketin toimituskulut. Jos haluat palauttaa tuotteen, katat itse tuotteen toimituskulut varastollemme Tanskaan (emme nouda paketteja toimipaikoista, vaan ne tulee lähettää suoraan varastollemme antamaamme osoitteeseen. Lähettäjä on itse vastuussa kuluista, jotka saavat aiheutua mikäli paketti palautuu Tanskasta Suomeen sen ollessa lähetetty ehtojemme mukaisesti). Voimme pidättää takaisinmaksun kunnes olemme saaneet tuotteen takaisin ellet ole dokumentoinut tuotteen palautusta. Turvallisuussyistä maksettu summa palautetaan vain sille maksukortille tai pankkitilille, josta maksu on alunperin maksettu. Mikäli tilaus on maksettu Klarna Laskulla, lasku mitätöityy yllämainittuja ehtoja noudattaen. Tuotteen palautus edellyttää palautusilmoituksen tekemistä verkkosivuillamme, jonka jälkeen saat tarkemmat ohjeet palautukselle. 

Tuotteiden vaihdossa maksat postikulut tuotteen lähettämisestä meille, jonka jälkeen lähetämme uuden tuotteen kuluitta. Mikäli tuotteiden jälleenmyyntihinnoissa on eroa, tulee tämä ottaa huomioon ja käsittelemmekin asian tapauskohtaisesti luodessasi vaihtoilmoituksen meille.

Mikäli haluatte palauttaa tai vaihtaa tuotteen, luokaa palautus täältä.

Reklamaatiot ja takuu

Tuotteillamme on kahden vuoden reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa, että tilanteesta riippuen korjaamme tai vaihdamme tuotteen, hyvitämme tuotteen hinnan asiakkaalle tai alennamme tuotteen hintaa. Reklamaatio ei ole oikeutettu, mikäli puute tai virhe johtuu tuotteen virheellisestä käytöstä tai muusta vahinkoa aiheuttavasta toiminnasta. Reklamaatio ei myöskään kata paristojen vaihtoa. Voit tehdä reklamaation täällä

Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa puutteen havaitsemisesta. Kohtuullinen aika tarkoittaa, että reklamaatio on tehty kahden kuukauden kuluessa puutteen havaitsemisesta. Jos reklamaatio on oikeutettu, maksamme palautettavan tuotteen (kohtuulliset ja edullisimmat ilman seurantaominaisuutta tapahtuvat) lähetyskulut. Voit myös ostaa meiltä 10€ hintaisen palautustarran.

Palautettava tuote on pakattava huolellisesti, jotta se ei vahingoitu kuljetuksessa. Muistathan myös pyytää kuitti lähetyksestä, jotta voimme maksaa takaisin sinulle lähetyskulut.

Jos reklamaatio ei ole oikeutettu, palautamme tuotteen asiakkaalle ja perimme enintään 50 euron maksun ennen kuin tuote palautetaan. 

Erimielisyystilanteissa asiakkaalla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja antaa sopimuksesta syntyvät ristiriidat veloituksetta kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot

Ostoehdot

Kellot.fi käyttää evästeitä sivuston käyttäjäystävällisyyden parantamiseen ja käyttäjän ostoskoriin lisäämien tuotteiden tallentamiseen.

Ostaessaan Kellot.fi:n tuotteita, asiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tulee saada huoltajan suostumus tuotteiden ostamiseen.

Luottokortilla maksaessaan asiakkaan tulee mainita syntymävuotensa, jotta asiakkaan täysi-ikäisyys pystytään todentamaan. Mikäli asiakas ei ole täyttänyt 18 vuotta, on hänen huoltajallaan vastuu tuotteiden maksamisesta.

Huoltaja voi aina perua ostotapahtuman, jos tilauksen on tehnyt alaikäinen henkilö.

Henkilötietojen käsittely


Privacy Policy

We are very delighted that you have shown interest in our enterprise. Data protection is of a particularly high priority for the management of Reverie ApS. The use of the Internet pages of Reverie ApS is possible without any indication of personal data; however, if a data subject wants to use special enterprise services via our website, processing of personal data could become necessary. If the processing of personal data is necessary and there is no statutory basis for such processing, we generally obtain consent from the data subject.

The processing of personal data, such as the name, address, e-mail address, or telephone number of a data subject shall always be in line with the General Data Protection Regulation (GDPR), and in accordance with the country-specific data protection regulations applicable to Reverie ApS. By means of this data protection declaration, our enterprise would like to inform the general public of the nature, scope, and purpose of the personal data we collect, use and process. Furthermore, data subjects are informed, by means of this data protection declaration, of the rights to which they are entitled.

As the controller, Reverie ApS has implemented numerous technical and organizational measures to ensure the most complete protection of personal data processed through this website. However, Internet-based data transmissions may in principle have security gaps, so absolute protection may not be guaranteed. For this reason, every data subject is free to transfer personal data to us via alternative means, e.g. by telephone.

1. Definitions

The data protection declaration of Reverie ApS is based on the terms used by the European legislator for the adoption of the General Data Protection Regulation (GDPR). Our data protection declaration should be legible and understandable for the general public, as well as our customers and business partners. To ensure this, we would like to first explain the terminology used.

In this data protection declaration, we use, inter alia, the following terms:

a) Personal data

Personal data means any information relating to an identified or identifiable natural person (“data subject”). An identifiable natural person is one who can be identified, directly or indirectly, in particular by reference to an identifier such as a name, an identification number, location data, an online identifier or to one or more factors specific to the physical, physiological, genetic, mental, economic, cultural or social identity of that natural person.

b) Data subject

Data subject is any identified or identifiable natural person, whose personal data is processed by the controller responsible for the processing.

c) Processing

Processing is any operation or set of operations which is performed on personal data or on sets of personal data, whether or not by automated means, such as collection, recording, organisation, structuring, storage, adaptation or alteration, retrieval, consultation, use, disclosure by transmission, dissemination or otherwise making available, alignment or combination, restriction, erasure or destruction.

d) Restriction of processing

Restriction of processing is the marking of stored personal data with the aim of limiting their processing in the future.

e) Profiling

Profiling means any form of automated processing of personal data consisting of the use of personal data to evaluate certain personal aspects relating to a natural person, in particular to analyse or predict aspects concerning that natural person's performance at work, economic situation, health, personal preferences, interests, reliability, behaviour, location or movements.

f) Pseudonymisation

Pseudonymisation is the processing of personal data in such a manner that the personal data can no longer be attributed to a specific data subject without the use of additional inf